Laudato TV

Garant se pitate zašto je naslov Laudato TV? I zašto ovaj post nije dugačak, a nije ni tematski vezan.
Sada ću vam napisati da ne razbijate glavu. 😁

Vidite, ipak ima veze sa ovim blogom i s mojim temama. Naime, pozvan sam da kod njih gostujem i progovorim o onome što najviše volim. To su misije. Pričati ću o misijskom i redovničkom pozivu, te misijskom djelovanju. Dalje, govoriti ću o našim misionarima, onima koji su živi, a i onima koji su preminuli. Naravno, najviše naglaska ću dati na ujku fra Vjeku. Isto tako ću napomenuti knjigu u kojoj sam sudjelovao sa Željkom Garmazom koji je pisao na temu fra Vjeke. Malo ću progovoriti o samoj knjizi, njezinom nastanku, kada se nadamo da će izaći i sl. 

Iskreno se nadam da pojedini od vas imaju Laudato TV, i da će te moći gledati emisiju. U koliko ne budete, vjerujem da će emisija biti na Youtube-u tako da će te ju moći pogledati kasnije. Svakako mislim da će biti zanimljivo, šaljivo i nadasve iskreno. Govoriti o pozivu i misijama za mene je ono najveće i najsvetije. Ljubav prema drugima, i davanje sebe u punom smislu riječi je nešto plemenito, te sa svojim nastupima želim ljudima približiti, posvjedočiti i pozvati na misijski rad. 

Želim vam mir i dobro, pa što kažu: do gledanja. 😁



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako sam odlučio postati fratar?

Utemeljitelj franjevačkog reda- Sv. Franjo Asiški- prvi dio

Mučenici iz DR Konga