Siroma' čo'ek

Često danas čujemo: "ne bi se od njega/nju ni očeš'o!" Siromah je često smatran nečistim, i često se zaziralo od njih! Zazire se i danas. No nikada se skoro ne uzimaju druge činjenice u obzir. Rijetko tko je sam sebi kriv što je siroma' čo'ek, najčešće su tuđi ideali u pozadini i povrh toga.
Jednom prilikom za New York Times, Woody Allen je rekao: -"Novac je bolji od siromaštva -ako ništa, bar zbog financijskih razloga." -Mnogi su Allena napali zbog te izjave ne shvaćajući što je želio reći. Tumačenje je jednostavno: -siromasi su blagoslovljeni svime osim novcem, i siromah će činiti sve da ima tek toliko da ne postane pohlepan.
Drugi se odgovor na ovo Allenovo krije u izjavi glumca Mikea Todda: -"Nikada nisam bio siromašan, ali sam bio bez novca. Biti bez novca je prolazno stanje: biti siromašan je stanje duha." -Siromasi su samo bez novca, duhom su bogatiji od nas mnogih, na nama je da ih nahranimo, a na njima da nas duhom obogate.
Koliku ljubav može pružiti siroma' čo'ek? -Koliko možeš zamisliti?
Ne treba mi veća motivacija od ovoga, i nema većih učitelja od onih kojima ću biti poslan, a kod kojih sam već upoznao svoje poslanje!



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako sam odlučio postati fratar?

Utemeljitelj franjevačkog reda- Sv. Franjo Asiški- prvi dio

Mučenici iz DR Konga