Mala obavjest


Dragi moji čitaoci, kao što vidite i sami po naslovu imam malu obavijest za vas. Za mene je to pak velika stvar. Znate, moj pokojni ujak Vjeko o kojemu sam pisao pomalo u prijašnjim postovima dobiva uskoro svoju knjigu. Moj dragi prijatelj Željko Garmaz se odvažio na to, a ja sam mu samo podrška. Vidite, pisao sam, možemo tako reći poglavlje u toj knjizi, a ostatak je Željkovo. Moj angažman je minimalan. Sugeriram što bi se moglo gdje staviti (iako do sada nije bilo potrebe), kako da posložimo neke stvari (iako isto nije bilo potrebe), možda male korekcije i slično. No ono bitno je da sam ponosan što me Željko uključio u taj projekt, što mi je dao komadić torte kako bi se reklo. Ne želim ništa otkrivati, ali vas želim potaknuti da budete u čekanju. Ovo je velika stvar za mene i nadam se da će te uživati u knjizi koliko ja u zajedničkom stvaranju iste. 

P.S. Uskoro ću nadam se objaviti nekakav tekst, samo da mi prođu ispiti. Znate kako je to.

Mir i dobro, živi mi i zdravi bili. 😘

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako sam odlučio postati fratar?

Utemeljitelj franjevačkog reda- Sv. Franjo Asiški- prvi dio

Mučenici iz DR Konga